Tuesday, March 06, 2007

Ipoh -1


That's my first place to go in my Malaysia trip after Chinese new year.

The coach was freezing cold, thanks for a friend's advice to bring a jacket for that.
Arrived Ipoh at 5am, sky wasn't bright enough. Waited for sometimes and found the friends was waiting for a while as well..!

The journey in Ipoh was a delicious one, which all the food I tasted was up to quality in taste and value..! It's very difficult to understand why food from everywhere arrived Singapore became worse in taste...

The Chicken noodle was gentle, composed with prawn soup and soft noodle with slices of chicken... just light and easy to swallow...
more food to be introduced... to be continue..!

Labels: ,

2 Comments:

Blogger 巔峰 said...

“旅遊”---真是令人放鬆心情的最佳方法,對我而言更是舒緩壓力的首選。而唯一令我有衝動於短期內重遊的國家馬來西亞,它的消費水平合理、食物美味之餘還很多元化,現在還回味著夜市的燒魔鬼魚和果皇榴槤、玩樂更精彩除了雲頂新穎的機動遊戲外,還要特別推介乾濕遊戲兼容的非洲水上樂園,既滿足了貪玩兼愛刺激的我〈最難忘園內的360度海盜船---遺憾是全程都只是獨樂樂,皆因同行的友人承受不了刺激〉、Shopping是女性的天敵即使window shopping也樂在其中,單是逛超市也可留連兩小時〈最驚喜是買到香港斷市已久的家樂牌冬蔭宮味湯粒〉更可況於莫大的Mall,靜靜講個秘密你聽吧----我的友人此行買了八對相同品牌的鞋,我並非驚訝她的消費力反而是嬲她忘我的選購過程中對我不聞不問。這麼全面的一個旅遊好去處怎不令人樂此不疲………..哈哈

11:43 PM  
Blogger 百恩木子 said...

Never ending fun in trip..! Surely with someone to accompany is always better so you can share about things. But traveling alone is another experience to have...

6:27 AM  

Post a Comment

<< Home